• Kategorie
  • Szukaj
  • Nowa Formuła

Nowa Formuła wydawnicza Horror w Arkha LCG

Nowa formuła wydawnicza zaczyna się na rozszerzeniu Na Krawędzi Ziemi. Według najnowszej edycji dodatków do gry karcianej Horror w Arkham każdy kolejny cykl będzie wydawany tylko w dwóch rozszerzeniach - dla badaczy oraz kampanijnym. Obydwa rozszerzenia mają być od siebie niezależne, do rozgrywki wymagany jest tylko zestaw podstawowy Horror w Arkham.

Rozszerzenie dla Badaczy

Rozszerzenia przeznaczone dla Badaczy będą zawierały nowe postacie badaczy oraz nowe karty wzmacniające talie graczy. Karty z rozszerzenia mogą zostać wykorzystane w dowolnych scenariuszach i nie są konieczne do rozgrywania przygód z rozszerzenia kampanijnego. Gracze mogą dołączyć je do swoich talii badacza żeby wzmocnić ich skład.

Rozszerzenie Kampanijne

Rozszerzenia kampanijne w przeciwieństwie do wcześniejszego modelu wydawniczego zawiera wszystkie karty scenariuszy (ok 300!) i jednocześnie nie zawiera żadnych kart badaczy. Do rozgrywki scenariuszy zawartych w rozszerzeniu kampanijnym Horror w Arkham nie są wymagane karty badaczy z rozszerzenia badaczy ale każdy się z pewnością zgodzi, że warto je mieć w swojej talii.

Na Krawędzi Ziemi

W dalekich, niezbadanych obszarach Antarktydy, niewypowiedziana groza ukrywa się w mroku. A wraz z nią czają się, obserwują i wyczekują tajemnice tak starożytne że razem grożą rozszarpaniem na strzępy naszej wiedzy o planecie, która nazywamy domem – o ile wcześniej nie rozszarpią samej rzeczywistości. W obliczu takiej grozy, badacze muszą zanurzyć się w tajemnicach skrywających się w lodowych czapach i, miejmy nadzieję, odkryć prawdę nim będzie za późno. Czy zdołają ocalić świat? A może sczezną w okowach lodu?

Dziedzictwo Dunwich

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage’a zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego. W rozszerzeniu kampanijnym Dziedzictwo Dunwich 1 do 4 badaczy wyruszy na poszukiwanie zaginionych profesorów. W trakcie kampanii składającej się z 8 scenariuszy zgłębią zakamarki Uniwersytetu Miskatonic, okrytego złą sławą Clover Club i wielu innych miejsc, by finalnie dotrzeć do tajemniczego miasteczka Dunwich.

Szlak do Carcosy

Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia. Obłęd. Gdziekolwiek wystawiano Króla w Żółci, w ślad za nim podążało szaleństwo. Do tej pory nie udowodniono, że te zdarzenia mają jakikolwiek związek z przedstawieniem, ale wcześniej nigdy nie stanowiło to dla ciebie przeszkody.

Szarłatne Klucze

Równolegle z naszym wymiarem istnieje także wiele innych. Czasami, gdy bariera między nimi staje się zbyt cienka, z otchłani wypełzają stworzenia. Do nielicznych śmiałków posiadających przeklętą wiedzę należy powstrzymanie takich istot przed rozerwaniem naszej rzeczywistości na strzępy. To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym Przystosowalny, które mogą być ulepszane według potrzeb gracza. Wspomagaj swoich kompanów jako Carson Sinclair, lokaj; zdiagnozuj i wylecz schorzenia jako Vincent Lee, doktor; wymykaj się pościgom jako Kymani Jones, konsultant ds. bezpieczeństwa; poznawaj słowa nadnaturalnej potęgi jako Amina Zidane, operatorka; uwieczniaj niewyobrażalne koszmary jako Darrell Simmons, fotograf lub powołaj nieustraszoną grupę do zadań specjalnych jako Charlie Kane, polityk.